زبان بدن خرگوش

اگر شما صاحب خرگوشی باشید بعضی اوقات شاهد حرکات عجیب و غریب از او می شوید که متوجه نمی شوید این حرکات از روی رضایت است یا ازروی ناراحتی  و درد. بنابراین با مجله کت داگ آنلاین همراه شوید تا به شما معنی بعضی از این حرکات را بگوییم.

0 دیدگاه 0 پسندیدن
261 مشاهده شده 6 دقیقه مطالعه
زبان بدن خرگوش

زبان بدن خرگوش

اگر شما صاحب خرگوشی باشید بعضی اوقات شاهد حرکات عجیب و غریب از او می شوید که متوجه نمی شوید این حرکات از روی رضایت است یا ازروی ناراحتی  و درد. بنابراین با مجله کت داگ آنلاین همراه شوید تا به شما معنی بعضی از این حرکات را بگوییم.

خرگوش ها راه های زیاد و جالبی برای برقراری ارتباط دارند و شما با  شناخت زبان بدن خرگوش خود می توانید با او ارتباط بهتری داشته باشید.

 

دویدن سریع خرگوش

بعضی اوقات شاید شما ببینید که خرگوش ها ناگهان شروع به دویدن دور خانه و یا حیاط می کنند و شاید اینقدر سریع این حرکت را بزنند که شما ناگهان نگران شوید ولی باید بدانیم که جای نگرانی نیست خرگوش ها وقتی هیجان زده و خوشحال هستند این کار را انجام می دهند و با این دویدن می خواهند هیجان درونی خود را کاهش دهند.

دویدن-خرگوش-نشانه-چیست؟.jpg

حرکات آکروباتیک

گاهی خرگوش خود را می بینید که حرکات جالب و در عین حال مسخره ای انجام می دهد بدن خود را می چرخاند و پیچ و تاب می دهد در حقیقت این حرکات آکروبات مانند هم جای نگرانی ندارد و خرگوش ها با این روش هیجان و خوشحالی خود را به شما اعلام می کنند.

 

ساییدن دندان ها به هم

ساییدن دندان ها نشانه های مختلفی دارد و شما باید به خرگوش خود دقت کنید که چه موقع این کار را انجام می دهد ، بعضی اوقات خرگوش ها از سر رضایت و لذت این کار را انجام می دهند ولی بعضی اوقات او درد دارد و از سر ناراحتی و عذاب کشیدن این کار را انجام می دهد. شما به عنوان صاحب او باید بدانید که خرگوش تان در حال خوشحالی است یا نه . به عنوان مثال وقتی خرگوش این کار را زیاد انجام می دهد و گوشه ای نشسته و اصلا میل به غذا ندارد حتما دچار مشکل شده و ناراحت است ولی بعضی اوقات شما در حال نوازش او هستید و خرگوش با ساییدن دندان خود به هم ابراز رضایت می  کند.

لیس زدن

خرگوش ها هم مانند حیواناتی مثل گربه و سگ با لیس زدن ابراز علاقه می کند.

لیس-زدن-خرگوش-نسانه-چیست؟.jpg

صدای فین فین

خرگوشی که هیجان زده است فین فین می کند حالا یا او خوشحال است و در حال بازی کردن با شماست و فین فین می کند یا ممکن است خرگوشی با جنس مخالف کنارش است و به خاطر میل جنسی فین فین می کند.

 

افتادن روی زمین

در حقیقت این حرکت را اگر از خرگوش خود ببینید خیلی خوشحال شوید. زیرا خرگوش شما با این حرکت نشان می دهد که به شما بسیار اطمینان دارد و از شما خوشش می آید بنابراین راحت است و در کنار شما می خوابد یا خود را به زمین می اندازد.

باید توجه کنید که خرگوش  ها چون در طبیعت موجودات شکار شونده  هستند باید بسیار مراقب رفتار های خود باشند تا مورد توجه زیادی قرار نگیرند و شکار نشوند . پس اگر خرگوش شما کارهایی را برای جلب توجه شما بکند یعنی به شما اطمینان کامل دارد که شما به او آسیبی نخواهید رساند.

خوابیدن-خرگوش-نسانه-چیست؟.jpg

صدای جیغ زدن

خرگوش  ها فقط زمانی که درد بسیار شدیدی دارد یا در حال مرگ است جیغ میزند. بنابراین اگر شما این رفتار را از او دیدید بدون معطلی او را نزد دامپزشک ببرید.

 

 

چانه مالیدن به اشیا

این کار برای ابراز مالکیت به اجسام است روی چانه خرگوش غددی با بوی ممتاز هست که با مالیدن این غدد جسم بوی خاص خرگوش را می گیرد و نشان دهنده ی مالکیت جسم به خرگوش  مورد نظر است.

 

بینی مالیدن

این حرکت ممکن است برای جلب توجه شما باشد. می خواهد به شما بگوید که به  نوازش شما احتیاج دارد.و شاید هم می خواهد برای شما رئیس بازی دربیاورد و به شما دستوری دهد.

حفر کردن

این رفتار هم برای  جلب توجه شماست وقتی او ادای حفاری را درآورد سریع هرکاری می کنید کنار بگذارید و او را نوازش کنید.

 

گاز گرفتن

خرگوش ها با ابن کار علاقه خود را به شما نشان می دهند البته گازهایی که محکم و آزاد دهنده نیست،سگ ها و گربه ها نیز با این روش ابراز علاقه می کنند، اگر این گاز گرفتن محکم و با پرخاشگری باشد ، خرگوش به شما هشدار می دهد که به حریم او وارد شده اید و او از این کار اصلا رضایت ندارد.

 

ضربه زدن با پا

معمولاً خرگوش ها وقتی احساس خطر می کنند با پای عقب خود به زمین می کوبند. این حرکت به معنی هشدار برای دیگرانی است که در آن منطقه وجود دارند.

پاکوبیدن-خرگوش.jpg

در بالا سعی کردیم مهمترین حرکات خرگوش ها را برای شما معنی کنیم شما چه حرکت دیگری از خرگوش خود می شناسید که انجام می دهد؟

خرگوش ها صدای خاصی ندارند بنابراین برای ارتباط برقرار کردن از زبان بدن خود استفاده می کنند و شما با دانستن زبان بدن خرگوش خود می توانید به راحتی  با او ارتباط برقرار کنید.

نظرات کاربران 0

جهت ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب کاربری