چرا نگهداری از یک سگ ، طول عمر شما را افزایش می دهد؟

تحقیقات زیادی در جوامع مختلف و در بین طیف وسیعی از مردم با سن و جنسیت متفاوت نشان می دهد که کسانی در طول زندگی خود با یک سگ خانگی زندگی می کنند سالم تر هستند و طول عمر بیشتری نسبت به بقیه افراد دارند .

0 دیدگاه 0 پسندیدن
178 مشاهده شده 6 دقیقه مطالعه
چرا نگهداری از یک سگ ، طول عمر شما را افزایش می دهد؟

چرا نگهداری از یک سگ ، طول عمر شما را افزایش می دهد؟

با درود و سلام خدمت شما عزیزان و همراه کت داگ آنلاین

و سلام ویژه به صاحبان سگهای مهربان و دوست داشتنی ، لطفا با ما همراه باشید و این مطلب علمی و بسیار تاثیر گذار را دنبال کنید و با یکی از پاداشهایی که خدای مهربان در قبال لطف و احساس خوب تان به شما هدیه می کند را بخوانید.

تحقیقات زیادی در جوامع مختلف و در بین طیف وسیعی از مردم با سن و جنسیت متفاوت نشان می دهد که کسانی در طول زندگی خود با یک سگ خانگی زندگی می کنند سالم تر هستند و طول عمر بیشتری نسبت به بقیه افراد دارند .

شادی-سگ.jpg

در تحقیقات گسترده مشخص شد صاحبان این حیوانات زیبا و باوفا حدود بیست درصد بیشتر از سایر افراد عمر می کنند.

نگهداری از سگها باعث بهبود سبک زندگی   به بیش از 30 درصد در بین افرادی که تنها زندگی می کنند در مقایسه با سایر افراد می شود و باعث کاهش حدود 8 درصدی  بیماریهای قلبی-عروقی (ایست قلبی و سکته قلبی )در بین صاحبان سگ خانگی با سایر افراد می گردد.

طول عمر طولانی تر افرادی که یک سگ را به عنوان دوست خود انتخاب کرده اند شاید مربوط به فعالیت فیزیکی بالاتر این افراد است به هر حال سگ آنها باید پیاده روی کند باید بازی کند و کلا باعث افزایش فعالیت صاحب خود می شوند.

سگ شما باعث کاهش فشار خون شما می شود و این یعنی در طولانی  زمان به معنی طول عمر بیشتر شماست.


زندگی-شاد-یا-سگ-ها.jpgنگهداری از یک سگ در خانه شما باعث می شود که سبک زندگی افراد تغییر کند و سالم تر و بهتر زندگی کنند و از اینرو به افراد تنها و یا کسانی که نمی توانند این سبک زندگی سالم را حفظ کنند توصیه می شود که از یک سگ بعنوان یک حیوان خانگی نگهداری کنند.

و دلیل دیگر این است که استرس آنها در زمانی که وقت خود را با یک سگ مهربان می گذرد بسیار کمتر می شود. چون از دوست پشمالوی خود فقط عشق دریافت می کنند.

شما هم از تجربه های قشنگتون با بودن با دوست پشمالو برای ما بگید.

 

 

 

 

 

نظرات کاربران 0

جهت ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب کاربری